hej...

heeeej, idag var en härlig dag, fick spendera lite tid med tovis idag, det var inte länge, men är man med henne då är du lycklig:))  efter skolan var jag med nora o co. och körde cyber town!! andra gången jag var där, träffade alex nyreröd där;) amandas syrra... hon var ju helt otrolig på det där... och det värsta var att hon typ bara sprang runt med sina kompisar efter mej... blev lite sur där efter ett tag, försökte att slänga vapnet i marken men det satt fast i ett gummi snöre så det typ studdsa tbx i mitt fejs... -.-
aja kom på 15 plats båda gångerna...
sitter nu och käkar banan med natur godis och dricker yogurt.
planer inför helgen:
vet typ inte imorrn blir det nog slagg hoss brorsan danne;) inför matchen på söndag när vi ska krossa gnagar svinen!! <3

Kommentarer
Postat av: tovis (tonfisk)

naaaaaaaaaw. gulle! <3

2012-01-21 @ 00:09:59
Postat av: Tovis (tonfisk)

haha naaaaaw, äru lycklig me mig. det värmer gulle! :D <3

2012-01-21 @ 00:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0