Heddan is in the house

Hej alla läsare här! Jag är Hedvig, den tuffa lixx.
Nej men ville bara säga att hur världsbäst är inte jag som fixar bloggen åt dom små gossarna? Jo ganska bäst. Lite halv slarvig och ful, passar perfa. Nej ska inte vara elak, la ner mycket tid på detta!
Sen vill jag informera Ajdin och Elias om att jag har gjort kategorier här som är längst ner innan ni publicerar, så kan ni välja Ajdin's vardag eller Elias vardag lite beroende på vem som bloggar, GLÖM INTE DET FÖR ANNARS BLIR DET MINDFUCK. Och håll bloggen vid liv för annars förstör jag designen så det blir kobajs överallt. Pussar!
Ps. MIN BLOGG HITTAR NI HÄR!


Såhär glad är jag just nu hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0